Opdateret den 14-01-2020
Alle priser er excl. moms.
 

Alm. Timepris Mandag – Fredag 07:00-16:00

Fast lav timepris 295,00 kr/timen (Opstarts gebyr ved opgaver under 3 timer  100,00 kr)

Der betales for minimum 1 arbejdstime, herefter afregning pr. påbegyndt halve time.

Arbejde KUN efter forudgående aftale: 
Weekend 9:00-15:00  389,00 kr/timen
Aften       16:00-22:00 495,00 kr/timen
VAGTTILLÆG/Haste (andre tider)ved døgnvagt-udkørsel 1200,00 kr 

TILBUD 1 – Lej en Havemand for en dag = 5 timer

Kun 1440 kr. excl moms                              Kun 1800 kr inkl. moms !!

Kørselstillæg:

Sjælland & Lolland/Falster brofaste øer  ( Vi kører dog ikke til Fyn eller Jylland)

Fast kørselstillæg til kunden, indenfor følgende radius fra vores adresse.

 Lokalt :  

0-15 km   Gratis  (med trailer: +50 kr) (Jyllinge/ Frederikssund) 

 Zone 1:
 15-30 km 150,00 kr (med trailer: +100 kr) 
(Områderne i/omkring Roskilde, Slagelse, København, Storkøbenhavn, Holbæk)

 Zone 2: 
30-50 km 200,00 kr (med trailer: +125 kr) 
(Områderne i/omkring Næstved, Greve, Ringsted, Vordingborg)

 Zone 3: 
50-100 km 250,00 kr (med trailer: +150 kr) 
(Områderne i/omkring Køge, Haslev)
 
 Zone 4:
100-150 km 350,00 kr (med trailer: +200kr) 
(Områderne i/omkring Rødby, Gedser, Kalundborg, Gilleleje)
 
– Kørsel faktureres og udregnes via Google maps og Km udregnes kun den ene vej.

– Kørsel ekstra i forbindelse med opgavens udførelse: a 2,00 kr/km. dette er I forbindelse med flere kørsler på genbrugen, afhentning og lev af Evt.     udstyr/maskiner,  afhentning af materialer osv)

 

– Servicevogn 195,00 kr Tillægges alle faktura. Når vi kører med trailer kører vi med en af disse: 

4 mtr 3000 kg total maskintrailer 
4 mtr 3500 kg total tiptrailer med høje netsider
Stor lukket flytte/kassetrailer med rampe
 
 
 

– Affaldsgebyr 195,00 kr. pr læs (haveaffald-brandbart samt andet affald
Dette er Erhvervs affaldsgebyr til genbrugspladsen.
Excl. arbejdstid for aflæsning og kørsel hertil

– Værktøj, maskiner, leje og andet yderligere forbrug i forbindelse med opgaven faktureres individuelt.

– Betaling skal ske via bankoverførsel. Her er der 5 hverdages betaling. 
Ved opgaver over 3000,- plus moms opkræves áconto beløb på halvdelen af det accepterede tilbud, til betaling inden arbejdet påbegyndes.

Mvh Team Danskhjemmeservice.dk